reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Futejová

Mária Futejová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

* mama na plný úväzok* absolventka masmédií* niekto, koho veľa vecí zaujímaMnoho tém ma hnevá a dokonca ma vedia vyprovokovať až k aktivite. Naopak, sú oblasti ktoré ma nechajú pasívnou. Čo ma podnieti, o tom rada píšem. A hlavne, neznášam nespravodlivosť a povýšenectvo či pýchu. Zoznam autorových rubrík:  Duchovná sféraVerejnéSúkromné

reklama

Súkromné

Dojčenie – nočná mora prvorodičiek (nielen :)) - Čomu sa vyhnúť pri dojčení

Mária Futejová

Dojčenie – nočná mora prvorodičiek (nielen :)) - Čomu sa vyhnúť pri dojčení

Som matka. Prvorodička. A veľmi dlho som si nevedela predstaviť, ako to bude prebiehať a čo všetko mi to dá či vezme tento proces – kojenie.

  • 8. mar 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu